نمیام هر گز

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

شعر بی وزنِ من ُ آخر بخون

 

ای غریبِ کوی و دشتِ انتظار

قافیه رفته سفر مونده ردیف

نقد کن ای جان یادت افتخار

***

خسته شد این دل از اون وزنِ ثقیل

شعرِ زیبا و ردیف و قافیـــــــــــه

قرض کردم نصف شب نــو آوری

زخم شد دیوارِ مغزم کافیـــــــه؟

***

بس تو فکر شعر گفتن لحظه هــــــــا

همه با من قهر کردن جز خیـــــــــال

زیر شمعی  قلب و فکرم خواب رفت

عشق و دیدارت شده واسم سئــــوال

***

مدتی در فکر آغوشت چنیـــن

زیرِ سقفِ آسمونت خســـته ام

در هوس موندم بیام یا که نیام

ساک بیچاره دم در بستــــه ام

***

عمر اادم تو اگه داشته باشــی

یه دقیقه نزد من خیلی زیـــاد

دلِ زرینت من و آخر  ندیــد

عشقِ نا باور چرا دادی به بـاد

***

دور شد اون درد با لالایــــی ات

قول میدی کاشتی عشقم  بهــــار

شاد و خوشحال و گهی آزرده ای

برفِ سنگی رویِ قلب و دل نبـار

***

دلم آرامش نداره پیشِ تـــــــــو

چونکه پاییزی شده آب و هــوات

گاهی محبوبی و گاهی بی خیـــال

زخم من بدخیم شد از اون دوات

***

می دونی تنهام و دردم کوه شـد

ای ستاره تویِ شب هـــای دراز

بارِ تو یه توپِ نازِ قرمــــــــزی

عشقِ سر شارت به دلسنگی نباز

***

لحظه ای در یاد تو رفتم سفـــر

خواستم تو خواب بیدارت باشم

چونکه در رفتی و پیچیدی دلم

نمیام هر گز و آزارت باشـــم

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 04/06/1391

 

 





:: برچسب‌ها:
نمیام هر گز ,
:: بازدید از این مطلب : 1323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : شنبه 4 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی